pátek 10. července 2015

Ano, máme tady pátek ..


Je to můj oblíbený den, kdo by to tak neměl.. ?! :D  
Pátkem končí pracovní týden, ale začíná víkend .. Pro nás, kteří pracujeme od PO-PÁ nastává doba odpočinku a nabrání sil na další týden.. Každý však s tímto časem naloží po svém.. A přiznejme si, že skoro všichni přes víkend pracujeme, ale doma .. ;)
Já jako každý víkend bych potřebovala zrušit noc a možná i přidat pár hodin navíc.. :D .. Naplánovaných aktivit mám více a více..Jedno moje velké - (mínus) :D ..je to, že bych často chtěla stihnout všechno a být všude.. Většinou to však nejde.. :D .. Proto vedle sebe potřebuji člověka, který mě občas přitáhne zpět na povrch zemský a zklidní můj rozlítaný život..  a takového muže mám..mám svého PANA BOŽSKÉHO .. 

musela jsem tady přidat tyto nádherné obrázky.. tenhle seriál  (SEX VE MĚSTĚ) mám hodně ráda.. :)
A proto : 
1) Zklidněte !! co nestihnete dnes, uděláte zítra.. 
2) Smějte se .. jen tohle rozzáří svět kolem !! 
3) A milujte lidi kolem sebe a buďte rádi, že je máte..není nic horšího než samota !! 

Nádherný víkend všem !!! 




Žádné komentáře:

Okomentovat