pátek 13. května 2016

Život je krátký, tak proč nezažít vše :)


Už nějaký ten rok uvažuji o tetování..ale nelíbí se mi ty velké, barevné, nebo vybarvované šílenosti..líbí se mi jednoduchost. Jedna tenká linka, jedna barva a něco smyslného..(i když se Vám možná tohle smyslné nezdá..mě ano;) )
V posledních dnech se mi to opět docela honilo hlavou..kamarádka, co tetuje měla čas..napsala mi..tak já prostě šla :D..
A takhle to dopadlo..

kočky a psi .. v mém životě nesmí chybět !! 


Dobrý, ne? Já jsem spokojená..trošku to ještě bolí, ale jak se říká..Pro krásu se musí trpět 💜


Dneska poslední den volníčko, tak musím vstávat z vyhřáté postele a jít něco dělat..Včera mi ten den utekl tak rychle, chjooo..více takových...PROSÍM!!

Mějte krásný pátek☼

A veselte se!!je pááááátek :D




1 komentář:

  1. Tetování je krásné Kačenko! a my co tě známe, jsme poznali, že odráží tvůj vztah ke kočkám a psům ♥. Prý je kérka to nejkrásnější co člověku ve stáří na těle zůstane..Tak ať ji všichni vidí a ať se ti dobře nosí.

    OdpovědětVymazat