neděle 17. ledna 2016

Víkend .. 
sobota byla ve znamení pečení a úklidu !! A co jsem pekla ? semínkové sušenky..jsou to takové kakina, ale chutnají :) 
Ale hlavně jsme byli pro pracovní stůl do dětského pokoje..bude to teď můj svatební pracovní koutek :) Přesně tak jsem si to představovala a tak to mám..teď se mi tady bude tvořit jedna radost :)  


V sobotu večer jsme byli u kamarádů v Olbramicích..dlouho jsme se všichni neviděli, tak jsem uspořádali sedánek!! Mají nově zrekonstruovaný dům, tak jsme jim to museli okouknout ;) 
No a tento svícenek jsem dostala..hned mi ozdobil můj nový pracovní stůl :) 

Tento víkend je pro našeho chlupáče peklo a pro nás tak trošku taky..už týden se všude kolem hárají feny, ale tento víkend to graduje ve velkém !! Nero utíká kde může a kňučí, vyje, štěká !! Ať už to skončí a holky chlupaté přestanou vonět na kilometry.. :( 
Každopádně na procházky se chodit musí, sice jen na vodítku, ale aspoň něco.Dnešní ráno bylo tak kouzelné, že hned po 7h ranní jsem vystřelila z postele a šla s Nerem přivítat nový den ☼ 



A tohle byl dnešní oběd..tuňákový hamburger..ano, nezní to možná moc chutně, ale bylo famooozní :) 



Moji drazí přeji všem krásný zbytek neděle 

Jdu dát koupel, potom půjdu poprosit Nera ať spí a nekňučí i v noci a huráááá do pelechu :D Snad to vyjde !! 

Dobrou noc 



2 komentáře: