středa 3. února 2016

Som pekla .. :) 

Jednu dobu jsem celkem ujížděla na pořadu Herbář a každý díl jsem musela vidět, když né v neděli v tv, tak aspoň na internetu v repríze. 
Někdy mě to přepadne a díly si pouštím například u žehlení.
Linda a Kateřina jsou prostě dokonalé !! Vždy mě pobaví jak výstupem, tak stylovým oblečením. 

Přikládám webovky :) 
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10614805433-herbar/

aaaaa...půjčila jsem si recept. 

Makovec : 

  • hrnek polohrubé mouky 
  • hrnek cukru 
  • 1 kypřící prášek 
  • hrnek mléka
  • hrnek mletého máku (namletý už jsem koupila:)) 
  • vanilkový lusk 
  • 1 vejce 
Vše smícháme a vlijeme do vysypané formy a dáme do trouby předehřáté na 140 stupňů. Prý sem á péct 30 minut, ale já pekla 50.. :D .. 


před

po



Žádné komentáře:

Okomentovat