úterý 26. září 2017

Zahrádkářská výstava

V neděli po Run-festu jsem stihla ještě navštívit zahrádkářskou výstavu v Lubojatech. Jelikož tam maminka prodávala a mimo jiné je i předsedou, tak má účast byla povinná. :) 
A nelitovala jsem, byl to tam samá skvost, kromě skvělé společnosti bylo i na co koukat. A dokonce jsem si i koupila věneček na dveře. Každý rok si tam něco koupím. Minulý rok to byla ptačí budka a letos jsem měla v plánu něco na dveře, takže za každou cenu jsem chtěla něco koupi :)
Levandulové království mé kamarádky




okrasné zelíčko

naleštěné papriky
patchwork
a tohle jsem ulovila

Mějte hezký a úspěšný týden 



1 komentář:

  1. Přesně tak..krásné to bylo, máš pravdu a ještě jsme ulovily takové krásy na dveře. Příště musíme být přítomny hned od začátku, zařídíme si odvoz a dáme si ten výborný burčák spolu.

    OdpovědětVymazat