sobota 12. března 2016

Je to hrozné být nemocný!!


Ach,tak jsem se tomu vyhýbala..
Ale zase tak často jsem mávla rukou a řekla...v pohodě,jsem promočená,ale to vydržím..v pohodě,ten svetr si neberu,zase taková zima není..však s tím smetím do do té popelnice poběžím rychle,stačí mi jen triko a pantofle...neee,zase nejsem tak unavená,vyžehlit,navařit a vytřít ještě zvládnu..

A když si tak hraju,jednoho mi moje tělo prostě řekne neeeee!!
Ono mě ještě třeba upozorní..a to týdenni bolestí v krku..ale když ani tohle neakceptuji, doslova mi ze dne na den nakope prdel!!a to mě donutí ležet..

Ale co dělat,když Vám ještě stále není dobře a nemůžete ležet,protože Vás bolí celé tělo a stále se Vám ucpává jedna dírka v nose..no to je k vzteku!!

Pryč s tou nemocí...chci být fit...běhat po venku...uklízet...
Ale musím pochopit, že jelikož tady teď nemáme slunce, abych se nabila..budu muset poctivě ležet v posteli a odpočívat!!A doufat, že třeba usnu a až se probudím, bude mi fajn 😊

Všem přeji jen a jen zdraví




1 komentář:

  1. No pravdu máš...A co to lítání ve studeném tunelu bez mikiny? To jsi zapoměla zmínit Kačenko...A taky neumíš vůbec ale vůbec odpočívat, nedivím se, že ti tělo jak píšeš nakopalo p....Tak doufám, že ležíš a odpočíváš a že ti brzy bude dobře. pa

    OdpovědětVymazat