úterý 1. března 2016

Buchty...pro zasmání!!
To jsem se tak jednou rozhodla zkusit udělat buchty z kynutého těsta.. :D .. 
Ano, poprvé v životě jsem si našla recept na buchty z kynutého těsta a šla jsem do toho..
Šla jsem krok po kroku, ať něco nezkazím..Ale i tak se mi to povedlo.. 
Těsto jsem po kouskách vyválela na moc tenké placky (psali, že se musí udělat balíček), abych do toho pěkně zabalila tu marmeládu. Marmelády jsem dala moc, aby nebyly buchty suché!! 
A ta hlavní chyba ?? Dávala jsem tam tu MARMELÁDU.. :D  Já myslela, jak to bude dobré..Ale marmeláda teče !! A MOC !! 
Takže pozooooor!! Do buchet se dávají jen povidla, tvaroh a mák.. :D.. 



v pekáči to vypadalo ještě dobře
ale jak jsem je začala vytahovat, že je dám odpočnout do druhého pekáče, tak se mi oddělily dna od vršků..a dopadlo to katastroficky..buchty jsou hlavičkami dolů..:D..aby aspoň nějaká marmeláda zbyla..


Tak snad to zase někdy zkusím.. :D.. a snad to vyjde..





2 komentáře:

  1. Teda Káč jsi dobrá! Do toho bych se bála jít, neumím z kynutého těsta vůbec nic. Ale neklesej na mysli, hlavně že chutnají:-)

    OdpovědětVymazat