neděle 16. října 2016

CVIČIT..CVIČIT !!

a je to tady...tělo začíná pociťovat zimu, tak si začíná dělat tepelný obal..tak tomu tedy říkám já :D.. 


Ale co s tím, když to jídlo taaaak chutná a když jsme v pracovním týdnu po práci taaaaak unavení a na cvičení se dostane až o víkendu a to ještě jestli vyjde čas, protože se uklízí a vaří. No není to tak ?





Naštěstí máme kolem sebe lidi, kteří nás sem tam napomenou, kolik už jsme toho snědli a co nám to, ale zase přibylo na tom bříšku .. ;) 


A teď co s tou motivací ? Některým stačí jen  všímavé pohledy ostatních..některým, bohužel tohle nestačí a potřebují větší motivaci. 

Co dělat, když ale klasická motivace nestačí ? Už na to někdy někdo přišel ? proč kolem sebe máme stále tolik obézních lidí ? 


Jak to mám já ? bohužel jsem ten člověk, co žije ve cvičících vlnách.. 
Ráda cvičím ! Dokážu si jít zaběhat, dokážu si pořádně zacivčit i doma. Ale někdy to opravdu přes únavu a stres z práce nejde. Perfektně mě namotivují endorfiny, je to úžasná věc, co se nám vlévá do žil, během cvičení! A skvěle pomůže i hudba. Dobře vybraná hudba na běh, či domácí cvičení je základ. 

A teď dost řečí a jdeme do toho !! Zase se hecneme a to naše tělíčko si pořádně zpevníme :) 
Mějte fajn protažený den 



Žádné komentáře:

Okomentovat