středa 26. října 2016

tak jsem toho moc nenacvičila..dříve jsem začala marodit.. :D


To si tak člověk řekne, že bude cvičit a šup, má na krku bacila.. :D ..Ale dnešním dnem vyhlašuji výrazné zlepšení. Na ucpaný nos už neberu zřetel, bude se dýchat pusou .. :D .. a dneska už si zacvičíme .. 


cvičte..cvičte.. :) 

a co tak doma děláte Vy, když jste nemocní ? a nemůžete už ležet ?
Vaříte ? zlehka uklízíte ?
Nebo listujete IKEA katalogem a kocháte se a inspirujete se ?? !! 


Nebo snad luštíte a vyhráváte ceny ?? :D ...



A co mě ještě baví ? pořád dokola sledovat staré díly herbáře .. Tenhle seriál jsem si neskutečně oblíbila ♥
Neděle odpoledne má pro mě jasný cíl !! :D ..








Tyhle dvě kočky jsou opravdu povedené !! :)

Tak co děláte Vy při nemoci ?? 

Mějte hezkou, i když deštivou středu 


Žádné komentáře:

Okomentovat