neděle 9. října 2016

Máte nějaký tip na dobrou masku na vlasy ? klidně i doma vyráběnou !! DIY


Tento týden moje vlasy prošly drastickým zásahem..odbarevení tmavé barvy a znovu nabarvení světle hnědou barvou. Od té doby všude trousím trsy vlasů a obávám se, že do dalšího týdne vstoupím holohlavá .. :D .. 

HELP !! 

Potřebuji radu na nějakou dobrou masku na vlasy.. :) 


tyto tři jsem shlédla na elle webu.. nemám, ale zkušenost ani s jednou..


Každou ze tří masek použijte během lázně ve sprše nebo vaně. Teplá voda otevře vlasové folikuly, a umožní tak účinným látkám proniknout hluboko do vlasu. Kúru vždy naneste na celou hlavu a následně vlasy zakryjte koupací čepici a nechte působit minimálně 20 minut. Pokud nemáte koupací čepici, tak jako skvělá náhrada poslouží i obyčejný igelitový sáček.

Maska na vlasy z kokosového oleje
Příprava a použití: V misce smíchejte dva díly kokosového oleje s jedním dílem olivového oleje a důkladně promíchejte. Naneste na vlasy, zakryjte koupací čepicí a nechte alespoň 20–30 minut působit. Následně smyjte vodou a použijte šampon a kondicionér. 

Banánová maska na vlasy
Maska ideálně vhodná pro jemnější vlasy. Banány obsahují draslík, který vlasy posiluje a opravuje. 
Příprava a použití: Dva vyzrálé banány (čím tmavší slupka, tím lépe) a dvě lžíce medu dokonale rozmixujte na jemnou pastu, následně naneste na vlasy a nechte působit 20–30 minut pod koupací čepicí. 

Avokádová maska na vlasy
Dužina avokáda není jen skvělou hydratační pleťovou maskou, ale výborně působí i na vlasy. Vaječné žloutky jsou plné tuků a bílkovin, které perfektně oživí a rozzáří hřívu. 
Příprava a použití: Rozmixujte avokádo se dvěma žloutky na jemnou pastu, tu následně naneste na vlasy tak, že bude pokrývat i pokožku hlavy. Zakryjte koupací čepicí a nechte 20–30 minut působit.

hmmm...tahle vypadá relativně dobře :) 

DIY vaječná maska 
Vaječný žloutek je  ideální pro hydrataci vlasů, neboť je bohatý na bílkoviny a tuky. Žloutek obsahuje lipidy, díky nimž se proteiny vážou na strukturu vlasů a posilují jejich soudržnost. Vejce jsou také bohatá na síru, která je nezbytná pro tvorbu peří, nehtů a také vlasů. Síra posiluje molekulové řetězce, které propůjčují vlasům sílu a pevnost. Mezi skořápkou a bílkem je velmi tenká průhledná membrána obsahující malé množství molekul keratinu, které jsou obsaženy i ve struktuře vlasů. Vaječný bílek obsahuje bakterie živící se enzymy rozkládající mastnotu. Pro normální vlasy bez jakýchkoliv problémů můžete používat celá vejce. V případě mastných vlasů je vhodné aplikovat pouze bílky. Pro suché a lámavé vlasy je naopak vhodná používat pouze žloutky. Maska z vaječných žloutků dodá vlasům zářivý lesk. Na středně dlouhé vlasy  po ramena postačí dvě až tři středně velké vejce.  Vaječnou směs opatrně aplikujte na vlasy a nechejte 20 minut působit. Následně vlasy opláchněte studenou vodou. Přílišné teplo může vést k sražení vejce a jeho následnou velmi špatnou rozčesatelnost z vlasů. Pro důkladně odstranění všech nečistot a zbytků umyjte vlasy šampónem. Masku je vhodné opakovat jednou až dvakrát za měsíc.



2 komentáře:

  1. Vzhledem k tomu, že příspěvek čtu až dneska, tak by mě zajímalo, jestli už jsi vážně plešatá nebo ne :)

    Za sebe ti můžu doporučit tuhle masku na vlasy: http://eshop.aloxxi.cz/aloxxi/vlasov%C3%A1-regenerace-aloxxi/rekonstrucni-maska-aloxxi-200ml Mně jí doporučila kadeřnice, když jsem měla stejné nápady jako ty :D Hlavně mi vlasy hodně zeslábly a lámaly se, takže z toho, co mi na hlavě zbylo, pak ještě polovina opadala. Třeba by to pomohlo i tobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc a moc děkují :) jako týden po tom to bylo opravdu mazec..to jsem měla opravdu strach.. :D .. masky jsem dávala jednu za druhou .. ale jinak jsem si koupila od Gliss Kuru denní elixír s olejem na suché a poškozené vlasy a taky mi dost pomohl..teď už je to celkem dobrý, ale jelikož jsem měla jen přeliv, tak jsem už zase zrz, takže další barva už čeká..teď už vysněná hnědá.. :D ..

      Vymazat