neděle 17. dubna 2016

Hezkou neděli všem přeji 



A je víkend u konce. Zase to uteklo, jako pokaždé. Počasí celkem vyšlo a jaro je tady v plném proudu.  Té nádhery všude kolem. Tráva voní, třešně kvetou a u nás doma se to stále hárá.. :D .. Takže veselo až milo.. 

Včera jsem byla u rodičů na statku na vepřovou zabíjačku a dneska jsem měla úklidový den doma.  
Nero byl dneska velice zaneprázdněn láskou a touhou po Jitřence, že to šlo slyšet na celé kolo. Tak šel na pár hodin potěšit babičku. 
Já zatím uklidila, vydrhla a napekla :) 
Včera k večeru jsme posekli krásný kopeček nad naším domem a já se tam tak s Nerem procházela a užívala si každičký nádech. 
Všechno tak krásně voní ♥ JE TO OPRAVDU DOKONALOST !!!
Přidávám pár krásných foteček ze soboty a neděle.


svačinka na zabíjačce


můj vlk

tohle mě baví

pan Nero
hledám a hledám.. :D 

a Vy ?

tak si pěkně venku píšu :) 





Mějte hezký zbytek dne a další týden mějte ještě lepší ☼ 



1 komentář:

  1. Nerošek má jazyk až na vestě:-) a jak tě vidím s vínečkem, hned si jdu dvě deci nalít-tak na zdraví!!

    OdpovědětVymazat