pondělí 11. dubna 2016

Už jsem zase tady..
Je teď trošku složitější období, ale věřím, že vše zlé je k něčemu dobré!!
Od 1.4. jsem v nové práci, tušila jsem, že to bude náročné, ale asi jsem netušila, že až tak :D.. 
Byla jsem vhozena do vody a jelikož je to naprosto jiná práce než jsem byla zvyklá dělat, tak se někdy topím a někdy zase hezky pluji s hlavičkou nad vodou (ale to málokdy :D )
Práce onklogické sestry je prostě náročná, uznávám a před všemi těmito sestrami smekám!!Snad jednou budu taky tak dobrá!!
Ještě nejsem úplně sehraná s ranním vstáváním, přece jenom, komu by se chtělo vstávat o hodinu dříve, než vstával :D A taky tak trošku nezvládám pracovní stres..tahám si to domů a potom nedokážu vypnout ani tam.. A potom k tomu všemu, když odsloužím první pracovní týden, tak se o mě začne pokoušet zlá chřipajzna, nebo alespoň nějaká její známá  :D ach, je toho prostě tak trochu moc.. 
Drahá polovička mi odcestovala do Německa na služební cestu.. Jitřenka (retrievří princezna, žijící u rodičů Božského) začala hárat.. Nestíhám svatební výzdobu, když jsem pořád unavená :D..
Prostě krátké shrnutí od začátku dubna 🙂 Ale zase bude fajn!! Mám fajn lidi kolem sebe, tak to půjde samo 💜
Dneska jsem byla na vycházce s Nerouškem, konečně neprší, tak šup šup, fotit tu nááááádheru!! 









Pěkný večer všem


1 komentář:

  1. hmmm...krásné.Všechno zvládneš, Kachničko, držíme ti palce.

    OdpovědětVymazat