čtvrtek 28. dubna 2016

lenivost .. 



Již dva dny jsem tak neskutečně lenivá, že se za to až stydím. Nevím, jestli to je změnou počasí, ale již druhý den co jsem došla z práce, tak se přemůžu sotva na vycházku se psem, nachystání večeře a potom už jen posedávám, polehávám, piju čaj a jím.. :D.. Koukám z okna. Uvažuji nad nesmrtelností brouka a tak.. Mám práce až, až .. Učení do práce ještě více... O svatebních přípravách nemluvě.. Ale já si prostě ležím .. To je hrůza..:D .. Už jste byli někdy na sebe naštvaní ?  Já jsem a pořádně :D .. No, snad to bude zítra lepší. Bude pátek = poslední pracovní den a následuje víkend..VÍKEND V MIKULOVĚ ♥ Jedeme pro víno, tak to bude pro mě opravdu velká odměna za tento náročný týden :) 



jedna píseň pro radost..dneska mi začala hrát při vaření na televizním hudebním kanále..možná trošku pubescentní, ale něčím mě chytla :) http://youtu.be/xGvjNttNVTg

Mějte fajn večer 



Žádné komentáře:

Okomentovat