pondělí 12. října 2015

IKEA 


Taky taky tak milujete nakupování do domácnosti ?? 
Já totiž ano !! Jen při vstupu do takových obchodů, bych chtěla mít peněženku plnou peněz, nebo kreditní kartu s miliony na účtu..ale kdo to dneska má !!  :D 
Speciálně IKEU mám nejraději. Asi sice díky ní najdete plno stejných domácností, nebo alespoň plno stejných doplňků v různých domácnostech, ale  všechny jsou tak krásné ! Nikdy se mi zatím nepodařilo projít obchodem a koupit si jednu věc. Vždy pro jednu věc jdu, ale odejdu s nejméně 5 věcmi :D Tuto neděli jsme s božským jeli pro lampu do obývacího pokoje. Tak dlouho už jsem s tím otravovala, až jsem se dočkala.. :) Nemám moc ráda přímé velké světla v místnosti, tudíž upřednostňuji lampičky, světýlka nebo svíčky ♥ Ani tenhle nákup neskončil jen lampou :D 


zahradní věci - to je ♥



Krásný začátek týdne všem 


Žádné komentáře:

Okomentovat