pondělí 5. října 2015

Saunování 


Objevila jsem zalíbení v saunování !!! Nikdy bych tomu nevěřila, ale je tomu tak. Mám sice speciální a dost náročné podmínky, ale když to všechno vyjde, stojí to za to ♥ 

První bod je, že by člověk měl být v sauně odhalen, nejen kvůli hygieně, ale hlavně pro ochranu kůže vůči horku. Tohle je pro mě stále ještě oříšek, který snad někdy rozlousknu, ale je pořádně tvrdý !! :D .. Studu mám až až..tudíž je tohle pro mě vážně peklo !! Takže přichází na řadu bod číslo dvě, bez kterého ten ručník nesundám .. :D .. a to žadní lidé v sauně, krom mého přítele !!! Tudíž se snažíme jezdit v dny, buď velice brzy, nebo zase pozdě.. A když nám ani tohle nevyjde, musím trapasit s ručníkem.. :D .. Ovšem krom sauny parní - tam bych místo ručníků asi přinesla 
5-kilovou kouli.. Ale tam díky páře nejde nic a nikdo vidět. 
Ale vážně musím uznat, že je to skoro 2-hodinový relax 
k nezaplacení. Co Vy a sauna ?? Máte nějaké zkušenosti ? 

Pozitivní účinky sauny : 

  • očista těla od toxických látek
  • úbytek váhy
  • relaxace duševní
  • relaxace fyzická 
  • odpočinek
  • potlačení migrén ! 



Přeji nádherný začátek týdne ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat