pondělí 12. října 2015

Umíte pozitivně myslet ? 


Tak jak jste na tom ? Umíte pozitivně myslet ? Myslím, že je to neskutečně důležitá věc v životě člověka ! 
Ale musíme umět rozeznat, zda-li vážně umíme myslet pozitivně, nebo to je jen všechno v myšlenkách a slovech. Ze své zkušenosti vím a znám jaké to je myslet pozitivně jen v myšlenkách 
a slovech. Jste šťastní pouze chvíli, například když o tom mluvíte, ale velice rychle Vás dostane první negativní informace, nejasnost, nesouhlas, nebo prostě něco neklapne tak jak má. Dlouho jsem to tak měla, možná si troufám říct, že to tak ještě někdy mám. 
Snažím se však ze všech sil tohle přelomit a doslova pořád už jen MYSLET POZITIVNĚ ! Pomáhá mi číst různé poučky, příběhy a doporučení v knihách, časopisech, či na internetu. Nejlepší učení je však to, které můžete prožívat pořád, jste v tom a žijete v tom. Jsem tedy ve studijním režimu a mám skvělého učitele ! On to tedy neví, ale je to božský, ano můj přítel. Od té doby co ho znám jsem to na něm obdivovala a musím říct, že se mám ještě co učit :) Ale musím se pochválit..cítím, že dělám pokroky..prostě to cítím ♥

Pár tipů jak na to :
  1. Představujte si situaci ve které budete, až se dostaví úspěch
  2. Obklopte se lidmi, kteří také myslí pozitivně
  3. Usmívejte se !
  4. Pochvalte se 
  5. Neberte si věci osobně 
  6. Nevytvářejte si domněnky 



a zde přikládám krásnou a pro mě i pozitivní písničku ♥




Žádné komentáře:

Okomentovat